Laatste verslag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelof Ende - WaarBenJij.nu Laatste verslag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelof Ende - WaarBenJij.nu

Laatste verslag

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

16 Januari 2010 | Nederland, Zwolle

Beste mensen,

Na een maand niet meer van me te hebben laten horen, nu toch weer een berichtje.

Met de kerst ben ik dus thuis geweest. gezellig met familie en vrienden kerst en oud&nieuw gevierd. Veel tijd besteed aan het uitrusten/relaxen, dus gewoon het doen waar ik zelf zin in had.

Daarna op 6 januari weer naar Letland voor de laatste toets en het ophalen van de cijferlijsten en het diploma. De toets was toch wat lastig, het koste veel moeite om alles naar behoren te leren. Maar ik heb het toch nog met een 8 mogen afronden.

De stoepen in Letland zijn ondertussen in ware ijsbanen veranderd, zonder uitzondering! De sneeuw is niet op tijd geruimt en zout is iniet gebruikt, waardoor de sneeuw zo vast is gelopen dat het zo glad is als ijs! Onvoorstelbaar. De laag is ongeveer 3 tot 4 centimeter dik. Hier en daar gaan mensen, inclusief ikzelf, bijna onderuit, maar ik heb nog geen mensen op straat zien liggen. een wonderlijke gebeurtenis om het zo te zien.

De laatste dagen nog een keer terug naar Riga geweest, de laatste zaken bekeken en toen terug naar Nederland!!!

Vanmiddag om 13:20 geland op Schiphol, opgehaald door mijn zusje en toen snel naar huis!!

En met de thuiskomst en het afronden van dit gedeelte van de studie zal dit ook het laatste gedeelte zijn van deze weblog. Dank voor de vele berichten, de kaarten en even cadeautjes tot in Letland aan toe! Dank daarvoor, het heeft mij zeker goed gedaan.

Zodra er weer een stage voor de deur staat zal ik het laten weten ;).

Het ga jullie goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelof

Hallo allemaal, welkom op de site van Roelof van 't Ende. Tijdens mijn studies Tuin & Akkerbouw aan de CAH in Dronten en de master Plant wetenschappen aan de Wageningen universiteit ben ik veel aan het reizen geweest voor stages. Op deze website verslagen van eerdere reizen en ik hoop de website bij te blijven houden voor toekomstige reizen. Groeten, Roelof

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 31765

Voorgaande reizen:

06 Juni 2011 - 18 Oktober 2011

De koffie in Ethiopie

01 Augustus 2009 - 31 Januari 2010

Studie in Letland

18 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Stageavontuur in Malawi

07 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: