De koffie in Ethiopie - Reisverslagen van Roelof van 't Ende - WaarBenJij.nu De koffie in Ethiopie - Reisverslagen van Roelof van 't Ende - WaarBenJij.nu

De koffie in Ethiopie

Voor mijn afstudeer scriptie hoop ik voor 4,5 maand naar Ethiopie te vertrekken om daar onderzoek te doen naar onkruid beheersing in de koffie teelt. Het onderzoek zal zich richten op verschillende planten die als bodem-bedekkers het onkruid geen kans zouden moeten geven. Dit onderzoek is een onderdeel van een doctoraal onderzoek en wordt door de onderzoeker begeleid bij het doen van dit onderzoek, wat onderdeel is van zijn dr. onderzoek.

Tijdens mijn onderzoek zal ik in Jimma verblijven, een stad 350 km ten westen van de hoofdstad Addis Abeba. Op het moment ziet het er naar uit dat ik op de campus bij de universiteit zal verblijven, de Jimma University (http://www.ju.edu.et/).

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2011

De laatste week in Malawi en terug naar Nederland

10 Oktober 2011

Belevenissen in Malawi

02 Oktober 2011

Afscheid genomen en op weg naar Malawi

24 September 2011

Een beetje werk en een weekendje weg

14 September 2011

Mekam addis amet!
Roelof

Hallo allemaal, welkom op de site van Roelof van 't Ende. Tijdens mijn studies Tuin & Akkerbouw aan de CAH in Dronten en de master Plant wetenschappen aan de Wageningen universiteit ben ik veel aan het reizen geweest voor stages. Op deze website verslagen van eerdere reizen en ik hoop de website bij te blijven houden voor toekomstige reizen. Groeten, Roelof

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31768

Voorgaande reizen:

06 Juni 2011 - 18 Oktober 2011

De koffie in Ethiopie

01 Augustus 2009 - 31 Januari 2010

Studie in Letland

18 Mei 2009 - 03 Juli 2009

Stageavontuur in Malawi

07 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: